dinsdag 2 april 2013

Super Mario Bros taart

Dit paasweekend was het zover: Axel is alweer 4 jaar geworden!! Reden voor groot feest. En daar hoort natuurlijk een lekkere taart bij, maar vooral ook... Een mooie taart! Voor zijn 3e verjaardag kreeg Axel een Cars taart, en ik wilde dat dit jaar eigenlijk ook weer maken. Maar toen ik op Youtube wat aan het rondkijken was voor een bepaalde techniek voor taarten maken, kwam ik ineens een Mario Bros taart tegen. En aangezien de kids de laatste tijd erg fan zijn van de Wii en de bijbehorende gamehelden, besloot ik om dus dit jaar Mario Bros op de taart te zetten!

Zie hier het resultaat:


De binnenkant van de taart bestond uit chocolade biscuit, gevuld met 1 laag aardbeien taartvulling en 1 laag met een mengsel van aardbeienjam en mascarpone, afgesmeerd met chocolade botercrème. Ik heb daar helaas geen foto van gemaakt, en dat is nu ook een beetje te laat.... Want de taart smaakte heerlijk!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten