dinsdag 2 april 2013

Kraamcadeautje Lars

2013 is een goed jaar voor de vriendengroep van Michiel, de groep is namelijk flink aan het uitbreiden! Maar liefst 3 kleintjes zullen zich dit jaar bij de groep aansluiten. De eerste van dit jaar was Lars! Voor mij een mooie reden om weer eens lekker creatief aan de slag te gaan, en Lars een mooi zelfgemaakt kraamcadeautje te geven. Papa Dennis en mama Pety waren geloof ik erg blij met het resultaat, fijn! Het was dan ook Pety die laatst tegen me zei: "Je moet al je creaties eens op een website zetten". Nou, bij deze dus!

Kraamcadeautje Lars

Het maken van schilderijtjes vind ik erg leuk om te doen, heb er inmiddels al meerdere gemaakt. Deze zal ik ook zo snel mogelijk op mijn blog plaatsen. Mocht je zelf ook graag zo'n schilderijtje willen, als kraamcadeautje of gewoon om op een kinderkamer op te hangen; ik maak ze ook in opdracht. In verschillende maten, kleuren, prinsessen, boefjes, stofjes, viltjes, glittertjes en bolletjes! Dus stuur me gewoon even een mailtje, dat kan naar: mariekeschepens@hotmail.com

2 opmerkingen:

  1. He Marieke, tof zeg. We gaan je knutsels en frutsels zeker in de gaten houden.
    En aan iedereen die dit leest, ik heb ook zo'n kei mooi schilderijtje als kraamcadeau gekregen en ik kan deze aan iedereen aanraden. Het versiert echt je kinderkamer.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicole!
    Dankjewel voor je leuke reactie!! Ik zag dat je het ook al gedeeld had via FB, leuk!! :) Ik heb inmiddels het schilderijtje van Lot er ook opgezet, dus die is nu ook te bewonderen op mijn blog.

    Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen